tirsdag 16. mars 2010

China here I come!

Etter ein heftig intensiv dag med masse feltarbeid og toppa med japansk bad (herleg) og sushibar med samleband er det på tide å pakke. Desverre er tida vår i Japan over. Må sei eg ikkje klarar å lata vera å vera litt lei meg. Har VERKELEG fått sansen for dette landet! MEN, det store plusset er at Kina står for tur, noko eg trur blir fantastisk det òg! Det er mest sannsynleg at dette blir mitt siste blogginnlegg frå denne turen, sidan rykte fortel meg at både facebook og blogg er banned i Kina. Det går ann å lesa det andre skriv der, men ikkje publisere noko på eiga hand. Trist. Menmen. Viss nokon treng/vil ha uppdate er det berre å maile meg på marit_neset@hotmail.com, det er i det minste lov!

Peace'n løv =)
Marit

2 kommentarer:

  1. Super moro å lese om alt du opplever. Eg kan ikkje så mykje om Japan, så det er moro å lære noko nytt. Det verkar som om de får opplevd mykje, og sett sett ein del merklege ting. Sumobryting var sikkert dødskult!
    Su rular, Marit:)
    peace and love

    SvarSlett
  2. Marit.. Jeg harke visst at du har blog. Men nuh vet jeg det, and I`m starting to follow :D
    Kos deg videre på tur!

    SvarSlett