mandag 15. mars 2010

Fridag!

I går hadde me vår fyrste fridag etter at me kom hit. Den gjekk for meg og Torill med til soving, slækking og shopping. Herleg dag! Shoppinga her i Japan er heilt fantastisk (desverre for budsjettet...) I tillegg var veret kjempefint! Det var den fyrste dagen med strålande sol og temperatur som gjorde det behageleg å gå med t-skjurte ute. Appropo shopping; prisan er slik som i noreg, kanskje litt billigare, og eg enda opp med nokre kupp, som etter mine berekningar i det minste skal vera inn i Noreg i år 2014 ;) Det var nokso artig når Bård fortalde oss at når han var her i 2006 gjekk alle jentene i støvlettar til over knea... Med andre ord, fashiontips for dei som likar å vera forut for si tid; her går det i ljost skinn, ljos dongeri, miniskjørt, shorts, støvlettar, blomar, blonder, snekkerbukser, shortsar som ser ut som skjørt og snekkarbukse/shorts. Romantisk for alle penga. Får reint mindreverdighetskompleks her me går alle mann, japanske damer er stæsja, strigla og stilige som få!

Me fann eit kjempebra bakeri og nytte morgomaten i soli =)

Mitt nye sikleobjekt nr 1 som eg klara å motstå...

Eg synes det var deprimerande å prøve klede i Japan heilt til eg såg storleikstabellen deira!


PS: ingen høgdeforskjell, nei då! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar